ادرس جدید پس از فیلتر شدن http://lab2lab1.blogspot.com/

Thursday, May 20, 2010

پرسش و پاسخ


ابتدا جواب سوال 17 از سری دوم پرسش و پاسخهای جنسی :


سوال 17- زنی هستم سی ساله و حدود دو سال است که ترشح زیادی دارم و موقع س-ک-س آنقدر ترشح دارم که کلافه می شم انواع کرمهای واژینال هم استفاده کرده ام آزمایش هم داده ام و گفته اند که سالم هستند آیا راهی به نظرتان می رسد ؟

جواب: ترشح واژن در زنان leukorrea نامیده می شود و علتهای مختلفی دارد از جمله :

1- عفونت واژن که شامل قارچ ،تبخال، سایر باکتریها ،سوزاک ،سیفلیس و … می شود

2- ساختار بدنی (فیزیولوژیکی) که در اکثر خانمها هست اما در گروهی می تواند خیلی زیاد باشد ویژگی این حالت این است که معمولا ترشحات بدن بدون بو و شفاف می باشد بعلاوه بعد از قاعدگی تا روز 14 بعد از قاعدگی زیاد می شود و پس از آن کم می شود

3- ممکن است ناشی از یک غده (سرطانی) باشد اما این امر بسیار نادر است

4- ماندن اجسام خارجی در واژن (گاهی در سنین کم) برای دختر بچه ها اتفاق می افتد

5- روانی : گاهی مقدار ترشحات طبیعی است اما فرد خیال می کند که مقدار ترشحات زیاده از معمول است

این خانم باید به پزشک زنان مراجعه و معاینه شوند و از پزشک خود بخواهید که آزمایش PAP SMEAR هم برایتان انجام دهد اگه نتیجه آزمایشات نشان داد که مشکلی ندارید در صورت ادامه احساس ناراحتی از وضعیت خود به یک روانپزشک مراجعه نمایید.


ادامه سوالات ….


سوال 31- پسری هستم 20 ساله وقتی به توالت می رم خود به خود آب منی از من خارج می شود، چرا؟

جواب: این حالت که برای شما پیش آمده طبیعی است در افراد سالم مایع منی که در کیسه بیضه جمع می شود وقتی میزانش زیاد باشد (بیش از گنجایش آن) مایع اضافی توسط ادرار (در موقع ادرار کردن) خارج می شود و این یک مسئله طبیعی است .


سوال 32- من در هشت سالگی به هپاتیت مبتلا شدم ولی نوع آن را نمی دانم مرکز انتقال خون هم از من خون نمی گیرد چگونه می توانم بفهمم که هپاتیت دارم ؟ اگه ازدواج کنم ممکنه هپاتیت به همسر و فرزندم هم منتقل بشه؟

جواب: هپاتیت یک بیماری فوق العاده مسری است و یکی از راههای انتقال آن مقاربتهای جنسی است شما باید با یک متخصص بیماریهای عفونی مشورت کنید و یک آزمایش hbs ab بدهید تا در مورد سلامتی خود مطمئن شوید .


سوال 33- اگر ممکن است لطفا درباره بیماری واریکسول، چگونگی ابتلا، علائم و درمان آن توضیح دهید؟

جواب: واریکسول یک بیماری بیضه است و اغلب در بیضه سمت چپ اتفاق می افتد این بیماری واریس عروق ( رگها ) بیضه است معمولا بدون علامت و نیاز به درمان ندارد اما گاهی موجب دردهای تیت کشنده در کاله ران و بیضه می شود و گاه مسبب نازائی قلمداد می شود که درمان آن در این مورد جراحی می باشد عمل جراحی هم نسبتا ساده است و عوارض جانبی ندارد و بعد از ان مشکلات حل و زندگی شیرین تری خواهید داشت .


سوال 34- دوست پسرم می خواهد که من آب منی اش را بخورم چون می گوید از اینکار لذت می برد می دانم که اگر مریض باشد خوب ممکنه من هم مریض شوم ؟

جواب: خوردن آب منی شریک جنسی بشرط سلامتی کامل ایشان هیچ ایرادی ندارد و حتی باعث آرامش و ارضای روحی افراد می شود به شرطی که هر دو طرف به اینکار علاقه مند باشند .


سوال 35- لطفا کمی درباره این shemale که می گویند توضیح دهید ؟

جواب: این افراد دارای دو جنس هستند معمولا دستگاه تناسلی خارجی آنها مردانه است ولی سیستم هورمونی زنانه دارند این افراد از نظر ظاهری زن می باشند و معمولا با جراحی قابل درمان هستند البته در ایران هم امکان جراحی هست که باید با اجازه شورای پزشکی انجام گیرد

No comments: